Pelitiliin liittyvät asiat

Käyttäjätunnukset ja salasanat

  1. Miten rekisteröin uuden pelitilin?
    Rekisteröityä voi joko toto.fi-sivuston kautta, Toto-pelipalvelun sivuston kautta tai Toto-mobiilin kautta. Lomakkeelle täytetään omavalintainen käyttäjätunnus (pituus 3-12 merkkiä) ja salasana (8-12 merkkiä), omat henkilötiedot ja yhteystiedot. Kaikki kohdat tulee täyttää – mukaan lukien pankkitilinumero, jota käytetään ainoastaan rahansiirtoihin oman pankkitilin suuntaan. Kenttien täyttämisen jälkeen uuden käyttäjän tulee hyväksyä käyttäjäsopimus sekä antaa lupa tietojen tarkistukseen väestörekisteristä. Kumpikin kohta ruksataan lomakkeelta. Lopuksi painetaan lomakkeen alta löytyvää ”Valmis/Rekisteröidy”-painiketta. Jos täytetyllä lomakkeella ei ole havaittu virheitä (esim. käyttäjätunnus jo käytössä, liian lyhyt salasana tms), eteen aukeaa yhteenveto annetuista tiedoista. Yhteenvedosta edetään painamalla ”Hyväksy tiedot”-painiketta. Halutessaan voi palata vielä takaisin painamalla ”Muuta tietoja”. Pelitilin rekisteröiminen on onnistunut, kun pelaaja ohjautuu fintoto.fi pelisivuston etusivulle, jossa sisäänkirjautumisen jälkeen mm. saldo näkyvissä sivuston ylälaidassa.
  2. Olen unohtanut salasanani. 
    Voit tilata uuden salasanan sähköpostiisi. Linkki tilaussivulle on etusivun oikeassa yläkulmassa ja siinä lukee ”Unohditko salasanasi?”. Kirjoita tilaussivulle käyttäjä- ja henkilötunnuksesi ja klikkaa ”Tilaa”-painiketta. Salasana toimitetaan siihen sähköpostiosoitteeseen, mikä on asiakastiedoissasi. 
  3. Olen unohtanut käyttäjätunnukseni. 
    Jos olet unohtanut käyttäjätunnuksesi, toimitamme sen turvallisuussyistä ainoastaan kirjeenä asiakastiedoissasi olevaan osoitteeseen. Tarvittaessa mukaan voidaan arpoa uusi salasana. Kerro henkilötietosi (myös henkilötunnus) joko sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu(a)veikkaus.fi tai soittamalla numeroon 0200 55 000 (pvm/mpm).
  4. Tilasin uuden salasanan pelitililleni, mutta en ole saanut uutta salasanaa sähköpostiini.
    Katsoitko, löytyykö lähettämämme uusi salasana sähköpostisi roskapostikansiosta? Voi myös olla, että asiakastiedoissamme on vanha sähköpostiosoitteesi tai osoitetta ei ole lainkaan. Tässä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu(a)veikkaus.fi tai puh. 0200 55 000 (pvm/mpm) niin selvitämme asian pikimmiten.
  5. Miten vaihdan pelitililini käyttäjätunnuksen?
    Käyttäjätunnuksen muutos tehdään rekisteröitymällä uudelle pelitilille. Ota yhteys asiaskaspalveluumme asiakaspalvelu(a)veikkaus.fi tai puh. 0200 55 000 (pvm/mpm) , jossa annamme lisäohjeet ja voimme sulkea vanhan pelitilisi.
  6. Miten vaihdan pelitilini salasanan?
    Voit vaihtaa pelitilisi salasanan asiakastietojesi kautta. Salasanan muuttamista varten lomakkeelle täytyy antaa ensin nykyinen salasana ja uusi salasana kahteen kertaan, jonka jälkeen salasana päivitetään klikkaamalla lomakkeen alta löytyvää sinistä “Päivitä”-painiketta. Uusi salasana on voimassa heti seuraavalla kirjautumiskerralla.
  7. En pääse kirjautumaan pelitililleni mobiilipalvelussa. 
    Käyttäjätunnuksesi ja salasanasi toimivat sellaisenaan sekä pelisivustolla että mobiilipalveluissa. Tarkista kertaalleen, että olet kirjoittanut tunnuksesi ja salasanasi oikein huomioiden isot ja pienet kirjaimet.  Useat mobiililaitteet syöttävät tiedot itsestään isolla alkukirjaimella.
  8. Pääsen kirjautumaan pelitililleni, mutta pelaaminen ei onnistu. 
    ​Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu(a)veikkaus.fi tai puh. 0200 55 000 (pvm/mpm) niin selvitämme asian pikimmiten.

Pelitilin sulkeminen

  1. Haluan sulkea pelitilini kokonaan tai määräajaksi.
    Klikkaa sisäänkirjautuneena keltaisesta yläpalkista ”Pelitili” ja alemmalta riviltä ”Profiili”. Sivun alalaidassa voit sulkea pelitilisi viikoksi, kuukaudeksi, puoleksi vuodeksi, vuodeksi, kahdeksi vuodeksi tai pysyvästi. Pelitilillä mahdollisesti olevat varat kotiutetaan sulkuhetkellä automaattisesti asiakastiedoissasi annetulle pankkitilille eikä kotiutuspyyntöä tarvitse tehdä erikseen. Emme myöskään lähetä asiakasviestintää pelitilinsä sulkeneille asiakkaille.'
  2. Olen sulkenut pelitilini määräajaksi, mutta haluankin nyt päästä pelaamaan. 
    ​Emme avaa suljettuja pelitilejä uudelleen. 

Asiakastietojen päivittäminen, nimenmuutokset, uutiskirje

  1. Miten päivitän asiakastietoni (postiosoitteeni, sähköpostiosoitteeni, yhteystietoni)? 
    Voit päivittää asiakastietojasi osiossa Pelitili – Asiakastiedot. Anna lomakkeelle ajantasaiset tiedot ja klikkaa sen jälkeen kenttien alta löytyvää sinistä “Päivitä”-nappia.
  2. Etu- / sukunimeni on muuttunut. Miten päivitän sen asiakastietoihini? 
    Nimitietoja ei pysty muuttamaan ilman, että rekisteröit kokonaan uuden pelitilin nykyisillä nimitiedoillasi. Ilmoita asiasta asiakaspalveluumme  asiakaspalvelu(a)veikkaus.fi tai puh. 0200 55 000 (pvm/mpm) jonka kautta vanha pelitilisi voidaan poistaa uuden pelitilin luomista varten.
  3. Miten vaihdan pankkitilini numeron? 
    Pankkitilin numeron voi päivittää asiakastietojen kautta. Anna uusi pankkitilinumerosi lomakkeelle vanhassa tai uudessa IBAN-muodossa ja klikkaa sen jälkeen lomakkeen alta löytyvää sinistä “Päivitä”- nappia. Muutos astuu voimaan heti.
    Tilinumeron oikeellisuus on asiakkaan vastuulla, pankkisalaisuuden mukaisesti Veikkaus ei voi tarkistaa sitä pankista.
  4. En saa / En halua enää uutiskirjettä. 
    ​Jos et saa uutiskirjettä sähköpostiisi, tarkista asiakastiedoistasi, että sähköpostiosoitteesi on ilmoitettu meille oikein. Voit myös tilata haluamasi asiakasviestit täällä
    Jos haluat poistaa sähköpostisi uutiskirjeen jakelulistalta, klikkaa jonkin uutiskirjeen alta löytyvää linkkiä “Uutiskirjeen peruutus” ja peruuta haluamasi kirje.

Muut asiat

  1. Mistä näen pelaamani pelit ja tekemäni rahansiirrot? 
    Kaikki pelitilin tapahtumat löytyvät Tilitapahtumista. Saman päivän aikana pelatut pelit näkee helposti myös nettipelin Pelaa-osiossa lähtölistojen oikealla puolella “Päivän pelit”-välilehdellä. Pelin tiedot saa kokonaan näkyviin klikkaamalla esim. pelin hevosyhdistelmää.