Rahansiirrot

​Rahan siirtäminen pelitilille ja sieltä omaan pankkiin

  1. Miten voin siirtää rahaa pankista pelitililleni?
    Reaaliaikainen rahansiirto tehdään verkkopankkitunnuksilla. Valitse Toton pelisivulta Pelitili-osio ja kirjoita siirrettävä summa Rahansiirto-kenttään (huom. alle 15 euron siirroissa 0,30 euron käsittelymaksu). Valitse tämän jälkeen oma pankkisi klikkaamalla sen kuvaketta ja paina sen jälkeen vihreää “Tee rahansiirto”-nappia. Tämän jälkeen eteen aukeaa laskun näköinen kuva. Paina edelleen laskun sisältä löytyvää pankin kuvaketta, jonka jälkeen selain siirtyy pankin järjestelmään. Kirjaudu sisään ja vahvista siirto omilla pankkitunnuksillasi. Selain siirtyy tämän jälkeen automaattisesti takaisin pelitilillesi ja siirretty rahasumma näkyy pelitilisi saldossa.
  2. Miten siirrän rahaa Toto-pelipalvelun tililtä pankkiini?
    Rahan kotiuttaminen pankkiin onnistuu Pelitili-osiossa. Selaa sivua alaspäin, kunnes löydät kohdan “Siirto pankkitilille”. Kirjoita “Määrä”-kenttään siirrettävä summa ja paina sen jälkeen vihreää “Tee kotiutus”-painiketta. Sivu pyytää vielä vahvistamaan siirron tämän jälkeen. Rahat siirtyvät asiakastiedoissa siirtohetkellä olevalle pankkitilille 1-2 pankkipäivän sisällä. Tilinumeron oikeellisuus on asiakkaan vastuulla, pankkisalaisuuden mukaisesti Veikkaus ei voi tarkistaa sitä pankista.

Rahansiirto pankista pelitilille epäonnistunut

  1. Siirsin äsken / eilen / joskus rahaa Toto-pelipalveluun, mutta se ei ole tullut perille. Tein siirron verkkomaksulla.
    Millä tavalla suoritit siirron ja milloin raha on lähtenyt tililtäsi? Jos teit siirron verkkopankkitunnuksia käyttäen, paluu pankista meidän järjestelmäämme ilmeisesti epäonnistui, jolloin pelijärjestelmä ei saanut kuittausta tehdystä maksusta reaaliajassa. Saamme tiedon tekemästäsi maksusta pankista 1-2 pankkipäivän kuluessa, jolloin järjestelmä hyvittää pelitiliäsi vastaavalla summalla. 

    Tyypillisesti pankkipalvelut palauttavat asiakkaan maksun jälkeen automaattisesti takaisin pelijärjestelmään. Jos näin ei kuitenkaan seuraavalla kerralla käy, paina pankin sivulla olevaa "Palaa myyjän palveluun" -nappia, jolloin pelijärjestelmän pitäisi heti saada maksusta kuittaus. Jos siirrosta on aikaa useampi pankkipäivä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme  asiakaspalvelu(a)veikkaus.fi tai puh. 0200 55 000 (pvm/mpm) ja tutkimme asian tarkemmin.
  2. Siirsin äsken / eilen / joskus rahaa Toto-pelipalveluun, mutta se ei ole tullut perille. Käytin muuta maksutapaa.
    Millä tavalla suoritit siirron ja milloin raha on lähtenyt tililtäsi? Kaikki siirrot saapuvat meille 1-2 pankkipäivän kuluessa. Jos ohjasit siirron Toto-pelipalvelun pankkitilille, käytitkö omaa henkilökohtaista viitenumeroa? Jos viitenumero unohtui, käytit jotain muuta viitenumeroa tai viestiä, ota yhteys asiakaspalveluumme  asiakaspalvelu(a)veikkaus.fi tai puh. 0200 55 000 (pvm/mpm) , niin selvitämme asian pikimmiten. 

Rahansiirto pelitililtä pankkitilille epäonnistunut

  1. Siirsin äsken / eilen / joskus rahaa Toto-pelipalvelun pelitililtä pankkiini, mutta se ei ole tullut perille. Missä vika?
    Tarkista pelitilisi asiakastiedoista, mille pankkitilille siirto on lähtenyt ja onko se oikea? Jos tilinumero on väärä tai kyseinen pankkitili on suljettu, pankki palauttaa rahat takaisin Veikkaukselle ja raha ohjautuu takaisin pelitilillesi. Tähän saattaa pankista riippuen mennä useampi pankkipäivä, jopa kokonainen viikko. Tarkista ja korjaa tämän jälkeen tilinumerosi ja halutessasi tee siirto uudelleen. Tilinumeron oikeellisuus on asiakkaan vastuulla, pankkisalaisuuden mukaisesti Veikkaus ei voi tarkistaa sitä pankista.
  2. Siirsin hetki sitten Toto-pelipalvelun pelitililtä rahaa pankkiini ja huomasin, että se meni väärälle tilille. Voinko perua siirron? 
    Mikäli siirto ei ole vielä kirjautunut järjestelmästämme ulos, se voidaan vielä perua. Lähetä heti sähköpostia asiakaspalveluumme asiakaspalvelu(a)veikkaus.fi tai puh. 0200 55 000 (pvm/mpm), niin selvitämme asian pikimmiten.